agradece que el mortal strike va a ser de 25% en la expa
igual tenes razon, warriors putos!
Versión para Imprimir
el arms en cata ahora tiene un stun de 5 segu... AHH cierto cierto bardo :D
Arms
# Colossus Smash *New* Battle / Berserker Stance - Smashes a target for weapon damage plus 120 and weakens their defenses, allowing your Mortal Strike, Heroic Strike, Bloodthirst and Overpower
to bypass their armor for 6 sec sec. / 30 Rage, 5 yd range, Instant, 20 sec cooldown
# Overpower now has a 1 sec cooldown. Down from 5 sec.
Se fueron al RE CARAJO
Overpower now has a 1 sec cooldown. Down from 5 sec.
Taste for Blood now also increases your Overpower critical strike chance by 20/40/60%.
Improved Overpower is gone.
Prot:
Shield Block now has a 1 min cooldown. Up from 30 sec.
Critical Block *New* - Increases your chance to block by 10% and your chance to critically block by 10%. Chances increased further by mastery rating.
Shockwave now deals [ 75% of AP ] damage. (Up from 38% of AP)
Damage Shield now deals 10/20% of your attack power. (Old - 20/40% of your Strength)
Incite no longer affects Thunder Clap or Cleave. Additional effect - your Heroic Strike critical strikes have a 33/66/100% chance to make you next Heroic Strike also a critical strike. This effect cannot occur more than once every 6 seconds.
Nada más.
Saludos!
no solo el mortal tiene 25%, todas las reducciones de heal lo seran, segun me dijeron, o sea, las del rogue tmb seran de 25%
Aun sigo esperando el Gushing Wound que anunciaron ¬¬.
El war necesita 4 botones pero en Macros.
La verdad nunca me animé a levear uno, no lo entiendo muy bien :$
tengo entendido q la diferencia con el retry, es q el retri te puede matar durante el silence, cuando no estas equipado, te come
bah ni idea, no creo q sea como el retry, ademas, el overpower no lo podes tirar siempre, 1 vez cada 6 seg talenteado, si es q no te olvidaste el rend, o al ser dodgeado, despues, aveces los player te ignoran y no generas suficiente ira para meter un ms, lo unico asi fruta en cuanto a dmg es el charge + bs :P q no se da siempre, antes del blade seguro te metio algo mas